torsdag 10 juni 2021

Alltid är det något som blommar

Jag far runt och fixar i odlingen och plötsligt ser jag att lite sena vårlökar blommar!

Nu när det är både fuktigt och varm växer allt snabbt och jag stannar upp och går en runda och bara kikar på vad som blommar.

Lite längre bort finns både vita och lila allium.

Man kan nog klassa aklejan och hundkexet som ogräs men jag gillar dem och de är så vackra att sätta i vas inne eller på uteplatsen.

Längs häcken vid bärstigen har jag säckarna med potatisodlingen. Nu har brunnävan vuxit upp och blommar i mörkt lila och täcker all plast. Det är vandrande skugga här så potatisen sträcker på sig.

 

1 kommentar:

edytauchiyama sa...

T.I.T.I. T.I. | TITanium Art | Titanium Arts
› en-gb › t-i-t-i-t-i-t › en-gb › t-i-t-i-t-i-t In the T.I.T.I. T.I. T.I. line titanium coating by T.I. T.I. comes with an impressive series of designs, but it also comes with titanium price per ounce many themes cobalt vs titanium drill bits and microtouch solo titanium themes titanium mokume gane for