måndag 18 november 2019

Än är det varma dagar

Jag har en del saker till som jag vill hinna med innan snön och kylan kommer. Gör något litet varje dag. När det är helg hinner vi med lite mer. Nu klipptes trädet vid pergolan. Följer vädret noga och det ser ut att fortsätta vara milt en vecka till.

I drivhuset är jag klar. Det känns skönt. Allt har varit utplockat, huset har högtryckstvättats och sedan åter möblerats inför nästa säsong. Varmbänken har kommit på plats. Den drar vi igång först i februari när ljuset kommer åter. Utmed kanterna står grönsaker som vi kan skörda på ett tag till. Ser att jag måste komma ihåg att ta in alla krukor med taklök. Det blir väl en kvällsuppgift i beckmörker med pannlampa på. Novemberodling...

1 kommentar:

merly sa...

Jag var gift med min älskade make och vi älskade och vårdade oss själva under goda två år och varje sak gick smidigt men 29 juni 2018 hade vi båda missförstånd och han sa till mig att förhållandet är över och att han inte längre har känsla för jag och jag vädjar till honom för att jag älskar honom så mycket men han vägrade mig att jag var så nere att jag kände att världen hade slutat för mig men min vän berättade för mig om en stavhjul som hjälpte hennes syster att få tillbaka sitt förhållande , ett bra jobb och tjänst i någon av hennes ansträngningar men till en början var jag rädd men jag måste ge den här mannen en rättegång eftersom jag älskar min man väldigt mycket och jag är inte villig att förlora honom till någon kvinna, så jag beställde tillbaka kärlek trollformel från den här stora stava casteren som heter DR PEACE och han gjorde mig till en glad kvinna igen för att säga att allt min man kom tillbaka till mig med mycket kärlek och ett omtänksamt hjärta ... jag vittnar om den här stora spell spellisten du är en fantastisk man i det här världen och du betyder så mycket för mig att du är den bästa stavkasten r. Du kan kontakta den här mannen via det här e-postmeddelandet om du verkligen behöver få dina problem att lösa. här hans innehåll e-post doctorpeacetemple@gmail.com du kan också skriva honom via whats-app + 2348059073851 eller så kan du också kontakta honom på viber på +2348059073851.