söndag 10 augusti 2014

Bara ett dopp till!

Kan inte riktigt få nog av sommarens värme och alla härliga dopp! Så fort jag kommer till landet hoppar jag i. Här händer andra saker än hemma i trädgården. Titta på min tvättlina, den fanns där långt före oss. Hur länge ska den hålla och hur många år har det tagit för trädet att sluka den kan jag undra?

Det finns så många härliga gräs som kittlar så mjukt mot handen. Vackra blekta färger. Hur härmar man det här i sin trädgård? Det vilda är ganska svårt att manipulera. Ska se hur jag kan flytta snygga gräs på kullen där jag tänkt låta gräset växa. Skulle vilja hitta en bra bok om vilda gräs. Tips?

1 kommentar:

Rost och rädisor sa...

Känner tyvärr inte till nån gräslitteratur, men det är verkligen snyggt med gräs i olika färger och former, särskilt tillsammans med sten.
Allt gott
Anette