lördag 11 februari 2017

Boar med en moodboard

Färgen har torkat och det är lite klart i ett hörn - jag flyttar in! Bra med ett nät på väggen så det är lätt att möblera om. Hänger upp lite inspiration så jag får ordning på hur jag tänkt att det ska kännas i rummet.

Hängde upp några knoppar som jag köpte för två år sedan - det var starten till ett orangeri. Jag hade en knopp!

Det blir nog lite dammigt innan allt är klart men det får gå.

Även i taket krånglade jag upp ett nät. Vill kunna växla vad jag hänger för belysning. Det får bli ett vägguttag där uppe någonstans så det går att hänga på allt från julbelysning till växtbelysning beroende på säsong.

Mäter ut yta för spegelvägg. Möblerar lite med utemöblerna så det går att förstå var allt hamnar och hur man kan kombinera.

Hade lite skivmaterial kvar, det får bli underlag så det går att limma spegelglas på väggen. Återbrukade några konsoler som vi haft till annat. Tänkte ha en hylla där uppe.

1 kommentar:

Merja sa...

Så praktiskt med armeringsmatta på vägg och tak! Gillar hyvelbänken man kan ana:)
Ha det gott!